Nuffnang

Sunday, November 18, 2012

Raimi Elena #ehh

fuhhhhhhh *tiup habuk* hehe dah lama tak berdating dengan blog ni sejak masuk upm. sorry ye encik blog. busy mehhhhhh :DD

hmmmmm actually takde benda nak cerita pun. just, lately *sebenarnya tadi* saya tengok nora elena. okayy i know la that drama dah berzaman ditayang kat tv but who cares? haha :D the main reason kenapa saya tengok drama tu mestilah sebab that handsome, good looking guy named aaron aziz kan hehe *sorry. perempuan memang suka lelaki hensem. itu lumrah :) * rasanya tak ada perempuan yg tak suka tengok lelaki hensem dan tak ada lelaki yg tak suka tengok perempuan cantik. am i right? *kalau korang kata tak, ada dua kemungkinan je ; korang hipokrit atau betul tak suka*

ehhh terlebih cakap pasal aaron aziz ni pulak dah haha *dia tiada kena mengena dalam hidup saya cehhh* tapi tengok dia berlakon jadi husband nora elena tu, buat saya rasa mcm nak kahwin awal jeeeee >.< arghhhhhhhhh! dia dah mempengaruhi pemikiran saya dengan keromantikan dia tuhh -..- maka kepada encik yg berkenaan *malas nak mention nama hehe* sila masuk meminang saya dengan kadar yg segera ye hehe :DD *okayy gurau je. tapi kalau betul betul pun bolehhhhhhhhhh hehe*

okayyyy. tu je nak cerita dalam entry ni. assalamualaikum :)

3 comments:

Unknown said...

walaupun aku tak tengok drama ni*woihh ketinggalan aku ni* tapi sejak umur dah lapan belas ni memang pikir kahwin awal best lolol:3
gatai naaa. mention je la nama :P hihi

Raimi H (: said...

eh eh. aku merajuk dengan dia tujuh bulan taww! aku taknak cakap dengan dia ke text ke hape. biaq pi dia tu puihhhh

Anonymous said...

[url=http://buyciproxin.webs.com/]ciproxin buy online
[/url] ciproxin buy online
ciprofloxacin buy online uk
buy cipro hc